ZAPROSZENIE NA XXX SZKOŁĘ ZIMOWĄ HODOWCÓW BYDŁA
Data publikacji: 5 lutego 2025
W imieniu Organizatorów, jest nam niezmiernie miło zaprosić Państwa do udziału w XXX Szkole Zimowej Hodowców Bydła, organizowanej przez Katedrę Genetyki, Hodowli i Etologii Zwierząt Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w Krakowie, pod patronatem Klubu Profesorskiego Hodowców Bydła.
Szkoła Zimowa odbędzie się w terminie 24 – 27 marca 2025 roku, podobnie jak poprzednich latach, w Ośrodku Konferencyjno-Wczasowym Bel-Ami w Zakopanem, przy ul. Seweryna Goszczyńskiego 24 (https://belami-zakopane.pl).
Temat wiodący konferencji: Perspektywy chowu i hodowli bydła – szanse i zagrożenia.
Program ramowy w załączeniu (na samym dole wpisu).
Podczas wszystkich sesji wygłaszane będą referaty zamawiane. Przewidziane są też wystąpienia firm komercyjnych. Sesjom referatowym towarzyszyć będą sesje plakatowe (prezentacja doniesień w formie plakatów). W Komunikacie 3 poinformujemy Państwa o przydzieleniu poszczególnych doniesień do sesji referatowych.
REFERATY I DONIESIENIA
Materiały Konferencyjne, zawierające teksty referatów oraz streszczenia doniesień, zostaną udostępnione w postaci pliku pdf na stronie internetowej Szkoły.
Teksty referatów prosimy przesyłać do dr. hab. Andrzeja Węglarza, prof. URK (e-mail: andrzej.weglarz@urk.edu.pl ), a streszczenia doniesień zgłaszać tylko poprzez formularz internetowy –https://szkolazimowa.urk.edu.pl/formularz
Uczestnik Szkoły Zimowej, w ramach wniesionej opłaty konferencyjnej, może zgłosić maksymalnie dwa doniesienia. Wymagania edytorskie dla tekstów referatów i streszczeń doniesień są dostępne na stronie internetowej Szkoły https://szkolazimowa.urk.edu.pl/download.html .
Istnieje możliwość opublikowania całych tekstów prac w ANIMAL SCIENCE AND GENETICS, z zachowaniem pełnej procedury redakcyjnej, zgodnie z wymogami czasopisma (70 pkt. MEiN, ICV = 100.00; poprzednia nazwa: Roczniki Naukowe Polskiego Towarzystwa Zootechnicznego – https://zootechnical.com/resources/html/cms/MAINPAGE )
REJESTRACJA I OPŁATY
Formularz rejestracji UCZESTNIKÓW SZKOŁY (dotyczy także referentów, osób reprezentujących media, firmy komercyjne, sponsorów) i Formularz dla SPONSORÓW (z wyborem opcji sponsorowania Szkoły) znajdują się na stronie internetowej https://szkolazimowa.urk.edu.pl/
- Opłata konferencyjna: 600 zł (obejmuje: koszty organizacji konferencji, Materiały Konferencyjne, materiały reklamowe)
- Udział w kolacji powitalnej – karczma góralska (ok. 15 min pieszo, 24 marca 2025 r.): 200 zł
Emeryci niepracujący są zwolnieni z opłaty konferencyjnej i opłaty za udział w kolacji powitalnej.
Studenci i doktoranci uiszczają opłatę konferencyjną w wysokości 300 zł, a opłata za udział w kolacji powitalnej wynosi 200 zł
Wpłat należy dokonać do 7 marca 2025 roku na wskazane poniżej konto
Alior Bank S.A. 86 2490 0005 0000 4530 1756 3779 z dopiskiem „K255 – nazwisko i imię”
(zostanie wystawiona faktura VAT).
Rejestracja odbywa się wyłącznie poprzez formularz zamieszczony na stronie internetowej Szkoły.
TERMINY:
- 7 marca 2025 r. – rejestracja uczestników niekomercyjnych
- 7 marca 2025 r. – dokonanie opłaty konferencyjnej przez uczestników niekomercyjnych
- 7 marca 2025 r. – przesłanie streszczeń doniesień
- 7 marca 2025 r. – przesłanie tekstów referatów
- 14 marca 2025 r. – rejestracja uczestników komercyjnych
- 19 marca 2025 r. – przesłanie prezentacji na sesje referatowe (format: Power Point lub pdf; e-mail: szkola.hodowcow@urk.edu.pl)
- 21 marca 2025 r. – dokonanie opłaty konferencyjnej i ew. wpłaty sponsorskiej przez uczestników komercyjnych
ZAKWATEROWANIE:
Proponujemy zakwaterowanie w Hotelu Bel-Ami (ok. 100 miejsc).
Grupa Turystyczno-Hotelowa BEL-AMI Sp. z o.o.
ul. Goszczyńskiego 24, 34-500 Zakopane
- nocleg ze śniadaniem w pokoju 1 osobowym – 250,00 zł/osoba/doba
- nocleg ze śniadaniem w pokoju 2 osobowym typu standard – 180,00 zł/osoba/doba (gdy 2 osoby w pokoju)
- obiad 65,00 zł/osoba
- kolacja 45,00 zł/osoba
Doba hotelowa trwa od godz. 16.00 pierwszego dnia do godz. 11.00 dnia następnego.
W celu rezerwacji pokoi prosimy kontaktować się bezpośrednio z Hotelem Bel-Ami
(hasło „SZKOŁA ZIMOWA, nr otrzymany przy rejestracji SZ….”):
Pani Anna Chrobak – kierownik Hotelu Bel-Ami.
email: marketing@bel-ami.pl
tel. kom.: +48 604 113 888
W razie pytań/wątpliwości proszę kontaktować się z dr inż. Michałem Kmiecikiem
e-mail: michal.kmiecik@urk.edu.pl
tel.: +48 12 662 53 08; +48 504 445 782
Z wyżywienia w Hotelu Bel-Ami będą mogły korzystać zarówno osoby zakwaterowane w nim jak i w innych miejscach.
Z osobami, które wybiorą opcję zakwaterowania w Hotelu Bel-Ami oraz tymi, które wybiorą zakwaterowanie w innych miejscach, ale zamierzają korzystać z wyżywienia w Hotelu Bel-Ami, skontaktujemy się mailowo na początku lutego w celu określenia pierwszego posiłku w dniu przyjazdu i ostatniego w dniu wyjazdu. Osoby towarzyszące zamierzające korzystać z wyżywienia w Hotelu Bel-Ami proszone są o zgłoszenie tego faktu bezpośrednio do Obsługi Hotelu (najpóźniej w dniu przyjazdu).
Uprzejmie informujemy, że Uczestnik ma możliwość pisemnej rezygnacji (wyłącznie mailowo) z uczestnictwa w XXX Szkole Zimowej na następujących zasadach:
- w przypadku rezygnacji z uczestnictwa w Szkole w terminie do 28 lutego 2025 r., organizator zwróci 100% opłaty konferen-cyjnej;
- w przypadku rezygnacji z uczestnictwa w Szkole po 28 lutego 2025 r. organizator obciąży zgłaszającego całkowitą kwotą opłaty konferencyjnej.
- nieodwołanie uczestnictwa upoważnia organizatora do obciążenia zgłaszającego całkowitą kwotą opłaty konferencyjnej (termin złożenia rezygnacji określa data wpływu powiadomienia do organizatora Szkoły Zimowej).
Wszystkie aktualne informacje, w tym dane kontaktowe, zamieszczane są na stronie internetowej Szkoły ( https://szkolazimowa.urk.edu.pl/ ), dlatego prosimy Państwa o jej regularne przeglądanie.
Zwracamy uwagę, że korzystając z naszej strony internetowej, w celu pozyskania aktualnych informacji, należy wcześniej “wyczyścić” w ustawieniach przeglądarki tzw. ciasteczka (cookies) i dane witryn. Ponadto, w zależności od przeglądarki internetowej, sposób prezentacji treści na stronie może się nieco różnić.
Kontakt z Organizatorami Szkoły Zimowej:
Przewodnicząca Komitetu Organizacyjnego:
prof. dr hab. Joanna Makulska (joanna.makulska@urk.edu.pl) – tel. +48 501 313 860; 12 662 41 80
sprawy ogólne, program Szkoły
Kierownik Katedry Genetyki, Hodowli i Etologii Zwierząt:
prof. dr hab. Wojciech Jagusiak (wojciech.jagusiak@urk.edu.pl) – tel. 12 662 40 55
sprawy ogólne, program Szkoły
Sekretarz:
dr hab. Krzysztof Adamczyk, prof. URK (szkola.hodowcow@urk.edu.pl) – tel. 12 662 40 88
Materiały Konferencyjne – streszczenia doniesień, strona internetowa
Członkowie Komitetu Organizacyjnego:
dr hab. Andrzej Węglarz, prof. URK (andrzej.weglarz@urk.edu.pl) – tel. 12 662 41 62
Materiały Konferencyjne – referaty
dr hab. Łukasz Migdał, prof. URK (lukasz.migdal@urk.edu.pl) – tel. 12 662 53 08
kontakt ze sponsorami Szkoły
dr hab. Sylwia Pałka (sylwia.palka@urk.edu.pl) – tel. 12 662 51 65
kontakt z przedstawicielami mediów
mgr inż. Karolina Skowronek (karolina.skowronek@urk.edu.pl) – tel. 12 662 41 10
faktury
dr inż. Michał Kmiecik (michal.kmiecik@urk.edu.pl) – tel. 12 662 53 08, +48 504 445 782
zakwaterowanie/wyżywienie w Hotelu Bel-Ami
mgr inż. Urszula Węglarz (urszula.weglarz@urk.edu.pl) – tel. 12 662 40 90
umowy
Uniwersytet Rolniczy w Krakowie, Wydział Hodowli i Biologii Zwierząt, Katedra Genetyki, Hodowli i Etologii Zwierząt Al. Mickiewicza 24/28, 30-059 Kraków